14. WYDANIE NALEPKI OKREŚLAJĄCEJ RODZAJ PALIWA SŁUŻĄCEGO DO NAPĘDU POJAZDU  

 
 

 

 

KARTA USŁUG

URZĄD MIEJSKI W WOLSZTYNIE, RYNEK 1, 64-200 WOLSZTYN

TEL. 68 347 45 00 FAX 68 384 27 47
e-mail: um@wolsztyn.pl  www: http://wolsztyn.pl, http://bip.wolsztyn.pl

SANTANDER CONSUMER BANK 06-1090-1607-0000-0000-6000-5186
Adres skrytki na platformie ePUAP: /6pa44k2cmr/skrytka

KOS.XIV.

 

WYDANIE NALEPKI OKREŚLAJĄCEJ RODZAJ PALIWA SŁUŻĄCEGO DO NAPĘDU POJAZDU

 

Nazwa komórki organizacyjnej /

stanowisko:

Wydział Komunalny i Ochrony Środowiska

Stanowisko ds. zarządzania drogami p. 23 tel. 68 347 45 36

 

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa służącego do napędu pojazdu złożony na przykładowym formularzu dostępnym poniżej.
  2. Załączniki:

-        dowód rejestracyjny pojazdu (do wglądu),

-        dokument stwierdzający tożsamość właściciela pojazdu, wnioskodawcy lub pełnomocnika,

-        pełnomocnictwo – w przypadku wystąpienia w imieniu właściciela pojazdu.

Formularz (druk):

kos.14 – wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa służącego do napędu pojazdu[doc]

kos.14 – wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa służącego do napędu pojazdu[pdf]

Opłaty:

Opłaty skarbowe:

-        nalepka wydawana jest bezpłatnie,

-        za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury -  17,00 zł.

Kto może załatwić sprawę:

Bez ograniczeń.

Termin realizacji:

Do 14 dni

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.

Podstawa prawna:

  1. Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 1260 ze zmianami).
  2. Ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. – o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U z 2018 r. poz.317).

Dodatkowe informacje:

  1. Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa służącego do napędu pojazdu znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej urzędu (http://bip.wolsztyn.pl).

Uwagi:

  1. Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa służącego do napędu pojazdu może zostać złożony w Biurze Obsługi Klienta,
    w sekretariacie Urzędu Miejskiego, poprzez: pocztę, pocztę elektroniczną lub fax.

 

Klauzula informacyjna :

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych); (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wolsztyna, 
    z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Wolsztynie,  ul. Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, dane kontaktowe: um@wolsztyn.pl, 68 347 74 500; 347 74 503.
  2. Funkcje Inspektora Ochrony Danych pełni Damian Sarbak,
     tel. 68 347 45 07, adres e-mail: iod@wolsztyn.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia złożonego wniosku na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym
    i innych regulacjach. Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych, podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na podstawie art.6 ust. 1 lit. c  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
  4. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez Klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych Klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych oraz instytucje publiczne, którym udostępnienie danych osobowych regulują odrębne przepisy prawa.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani żadnej organizacji międzynarodowej.
  7. Pani/Pana dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu
    o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim w Wolsztynie i wynika z przepisów  prawa;
  11. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
 

Załączniki

WNIOSEK - KOS.XIV paliwo.doc

Data: 2019-02-12 09:25:40 Rozmiar: 50.5k Format: .doc Pobierz

WNIOSEK - KOS.XIV paliwo.pdf

Data: 2019-02-12 09:25:40 Rozmiar: 129.97k Format: .pdf Pobierz

Liczba odwiedzin : 4
Podmiot udostępniający informację : Urząd Miejski w Wolsztynie
Osoba wprowadzająca informację : Michał Kokornaczyk
Osoba odpowiedzialna za informację : Justyna Mikołajewska
Czas wytworzenia: 2019-02-12 09:25:39
Czas publikacji: 2019-02-12 09:25:40
Data przeniesienia do archiwum: Brak